ضمیمه

نوشته هایی در حاشیه دیگر نوشته ها

نوشته هایی در حاشیه دیگر نوشته ها

طبقه بندی موضوعی

بررسی گوشی هواوی y9s

در این مقاله به بررسی گوشی هواوی y9sمی پردازیم . یکی از محصولات شرکت هواوی در دسته گوشی های میان رده است . یکی از  گوشی های سری y9 هواوی است . گوشی هواوی y9s از جدیدترین های گوشی هواوی به حساب می آید. در این دستگاه می توانید از تمام سرویس های گوگل استفاده کنید . این گوشی در رنگهای مشکی ،  آبی و بنفش تولید می شود . در بررسی گوشی هواوی y9s می توان به شباهت ان با گوشی آنر 9x پرو اشاره کرد. 

گوشی هواوی y9s دارای فریم فلزی و دوربین باکیفیت است همچنین حافظه داخلی بیشتری نسبت به دیگر گوشی ها در سری y9 دارد. وزن این گوشی 206 گرم است و دارای طراحی ظاهری جذاب ازدید کاربران است .فریم آن از جنس آلومینیوم دارد و جنس پنل پشتی آن از شیشه است . در گوشه های پنل پشتی خمیده است به همین دلیل بسیار خوش دست است . به دلیل جنس شیشه ای پنل پشتی ، قیمت آن گران تر تمام می شود . 

در بررسی گوشی هواوی y9s هنگامی که به صفحه نمایش می رسیم  یک ویژگی جالب این گوشی توجه ما را جلب می کند ، به دلیل استفاده از دوربین سلفی پاپ اپ ، ناچ از روی صفحه نمایش حذف شده است و اینگونه از 84.7 درصد از پنل جلویی به عنوان صفحه نمایش در اختیار داشت . سایز صفحه نمایش 6.59 اینچ است و دارای کیفیت فول اچ دی پلاس است و قابلیت پردازش 16 میلیون رنگ را دارد. با توجه به OLED بودن صفحه نمایش روشنایی و کنتراست صفحه خوب است. 

 

 

دوربین گوشی هواوی y9s یک مجموعه سه تایی است و دارای سه لنز 48 ، 8 و 2 مگاپیکسلی است . لنز 2 مگاپیکسلی به منظور سنسور عمق تصویر عمل می کند. لنز 48 مگاپیکسلی دارای فناوری فوکوس خودکار است . دوربین دوم یک لنز فوق عریض 8 مگاپیکسلی است . در نور مناسب مجموعه دوربینهای پشتی عکس با کیفیت با جزئیات زیاد می گیرد . دوربین سافی این گوشی به صورت پاپ آپ است و با اقام برای عکس سلفی این دوربین از جای خود خارج می شود و به صورت خودکار به جای خود بر می گردد. 

باتری گوشی یک باتری بزرگ است که ظرفیت 4000 میلی آمپر ساعت است.این کمپانی ادعا می کند این باتری برای 80 ساعت پخش موسیقی ، نه ساعت پخش ویدیو و 40 ساعت مکالمه کفایت می کند . باتری از شارژ سریع نیز پشتیبانی می کند.سیستم عامل این گوشی اندروید 9 است و از تمام امکانات گوگل پشتیبانی میکند.

  • مدیر سایت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی