ضمیمه

نوشته هایی در حاشیه دیگر نوشته ها

نوشته هایی در حاشیه دیگر نوشته ها

طبقه بندی موضوعی

معرفی محصول : لامپ 40 وات رشته ای

لامپ رشته ای از قدیمی ترین لامپ های موجود در بازار لامپ 40 وات رشته ای است که برندهای مختلف ان را تولید می کنند . قیمت این لامپ از بقیه انواع محصولات نوری معمولا کمتر است که با کیفیت آن رابطه مستقیمی دارد ، البته باز هم در بازار می توان لامپ 40 وات رشته ای را با قیمت های مختلف پیدا کرد اما توجه داشته باشید که کیفیت این لامپ نیز متفاوت می شود . 

لامپ رشته ای به دلیل مصرف انرژی بالا و طول عمر کوتاه نسبت به انواع لامپ ال ای دی معمولا انتخاب نمی شوند اما لامپ 40 وات رشته ای به دلیل داشتن نزدیک ترین طیف نور به نور خورشید و امکان استفاده از دیمر برای راه اندازی گزینه قابل توجهی است ، با استفاده از دیمر شما می توانید طیف نور را از کم نور به پر نور تغییر دهید.

لامپ 40 وات رشته ای

لامپ رشته ای 40 وات مانند انواع دیگر لامپ رشته ای با عبور جریان الکتریکی از سیم تنگستن ، نور تولید می کند. معمولا داخل لامپ گاز آرگون نیز وجود دارد. نکته قابل توجه و منفی در این لامپ این است که حدود 85 درصد انرژی به گرما تبدیل می شود . لامپ 40 وات رشته ای به شکلها و اندازه های مختلف ساخته می شوند و نور شدیدی ساطع می کنند .

 

  • مدیر سایت

نظرات  (۱)

سلام و عرض احترام.

شما به صورت رسمی برای همکاری با سِیونت دعوت شده اید.

همین حالا در سِیونت ؛ پلتفرم خرید و فروش فایل همراه با گارانتی ؛ غرفه اختصاصی خود را با حق مالکیت 100 % تاسیس کنید و فایل های خود را (اعم از آموزشی، درسی، گرافیکی، نرم افزاری، برنامه نویسی، دانشگاهی و ...) بفروشید.

همچنین می توانید سیونت را به دوستان و آشنایان خود معرفی کرده و درآمد بیشتری کسب کنید.

منتظر حضورتان هستیم.

https://savenet.ir

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی