ضمیمه

نوشته هایی در حاشیه دیگر نوشته ها

نوشته هایی در حاشیه دیگر نوشته ها

طبقه بندی موضوعی

مقایسه گوشی a20s با a11

کمپانی سامسونگ در سال پیش گوشی a11 را با قیمت مناسب و امکانات فراون وارد بازار کرد، در مقایسه گوشی a20s با a11 حالی که گوشی a20s در بازار جایگاه خوبی را پیدا کرده بودد . گوشی جدید a11 امکاناتی مشابه با هم رده های خود در سال 2019 داشت ولی قیمت آن مناسب تر بود . در ادامه می خواهیم به مقایسه گوشی a20s با a11 بپردازیم . 

 

طراحی گوشی سامسونگ a20s بسیار خوب بوده است به همین دلیل شرکت از آن در طراحی گوشی های پایین رده سامسونگ نیز استفاده کرده ، از لحاظ طراحی وقتی به مقایسه گوشی a20s با a11  می پردازیم ، گوشی a11 را مدرن تر از گوشی a20s میبینیم و ابعاد آن نیز کوچکتر است و  وزن کمتری دارد ، گوشی a11  دارای ابعاد 161.4*76.3 میلی متر و وزن 177 گرم است در حالی که گوشی a20s در ابعاد 163.3*77.5 میلی متر و وزن 183 گرم ساخته شده بود . نکته قابل توجه این است که با وجود سایز کوچکتر گوشی a11 اما نمایشگر دو گوشی تقریبا سایز یکسانی دارد. 

هر دو این گوشی ها دارای بدنه پلاستیکی هستند و خیلی مقاوم نیستند که با توجه به قیمت آنها باید این ضعف را پذیرفت و البته می توان از قاب مناسب برای حفاظت بیشتر از گوشی استفاده کرد. مشخصات آنها در قاب پشتی تقریبا یکی است و هر کدام رنگ های متنوعی به بازار عرضه شدند ، گوشی a11  در رنگ های سیاه ، سفید، آبی و قرمز و گوشی a20s  در رنگ های سیاه ، سفید قرمز ، آبی و سبز در بازار قابل خریداری است . اسکنر اثر انگشت این دو گوشی نیز مشابه یکدیگر است .  یکی از جذابیت های گوشی های میان رده گوشی سامسونگ داشتن جک سه و نیم هدفون است که در گوشی های رده بالا تر وجود ندارد. 

هر دو گوشی دارای سه دوربین در پشت گوشی هستند. در گوشی a20s سه لنز ، 13 مگاپیکسلی واید ، 8 مگاپیکسلی اولتراواید، 5 مگاپیکسلی تشخیص عمق و در گوشی a11 سه لنز ،13 مگاپیکسلی واید ، 5 مگاپیکسلی اولتراواید و 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق وجود دارد. در دوربین جلو هر دو مشابه هستند و دارای لنز 8 مگاپیکسلی هستند. در مقایسه دوربین گوشی a20s با a11 ، با توجه به لنز ها ، قابلیت عکاسی با a20s بهتر است . 

هر دو گوشی از لحاظ باتری یکسان هستند و دارای باتری 4000 mAh  هستند و طول عمر باتری ها هم یکسان است . 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی