ضمیمه

نوشته هایی در حاشیه دیگر نوشته ها

نوشته هایی در حاشیه دیگر نوشته ها

طبقه بندی موضوعی

ده سال اول گوشی اپل

همه ی ما با نام اپل آشنا هستیم ، به دلیل کالاهای با کیفیت و جذاب این کمپانی ، نام آن در تمام جهان شناخته شده است . محصولاتی هم چون مک بوک ، گوشی اپل یا همان ایفون ، آی مک ، مکبن تاش ، ای پد ، ریز یارانه ها و ... . گوشی اپل طرفداران فراوانی در بسیاری از کشورها دارد.استیو جابز ، با مدیریت جالب موجب طراحی های نوین و منحصر به فرد هم در سخت افزار و هم نرم افزار  شد. محصولات این کمپانی کیفیت عالی و طراحی بی نظیری دارند و قیمت آنها نیز بالا است . 

در سال 2007 اولین سری از اسمارت فون های اپل وارد بازار شد . تحول بزرگی در دنیای تلفنهای همراه بود ، علاوه بر آن سیستم عامل  ISO با این گوشی اپل یا همان آیفون معرفی شد. آیفون معرفی شده در سال 2007 دارای بدنه فلزی و نمایشگر 3.5 با رابط کاربری چند لمسی یود ، از 2G پشنیبانی می کرد و دارای یک کلید هوم بود ، دوربین آن 2 مگاپیکسلی بود و با حافظه داخلی 4 ، 8 و 16 وارد بازار شد. آیفون محصولی بسیار جلو تر از زمان خود بود. گوشی اپل روند فعالیت خود را ادامه دارد و در سال 2008 گوشی 3G و 2009  گوشی اپل 3Gs را وارد بازار کرد. نکته جالب این بود که در دو گوشی جدید ، شرکت برای ارزان تر کردن گوشی اپل تدابیری در نظر گرفته بود و اینگونه می توانست با دیگر گوشی ها رقابت کند. 

در سال 2010 و 2011 ، آیفون 4 و آیفون 4s معرفی شدند که ویژگی منحصر به فردی داشتند ، وجود دوربین سلفی ، افزایش کیفیت تصاویر و فیلم ها و نمایشگر Retina و Multitasking  از ویژگی های جدید معرفی شده با گوشی آیفون 4 بود . آیفون 4S با ظاهری مشابه ولی با پردازنده قوی تر ، ارتقای کیفیت دوربینها و فیلم برداری FHD و دستیار صوتی وارد بازار شد. 

 

محصولات بعدی این کمپانی در حوزه گوشی موبایل آیفون 5 و  5s  بود که در آنها ویژگی های پشتیبانی از LTE صفحه نمایش بزرگتر و تغییراتی در ظاهر گوشی ایجاد شده بود. در گوشی اپل 5 ویژگی باز شدن با استفاده از اثر انگشت یک ویژگی جذاب بود که اضافه شده بود. در سال 2014 با ارائه ایفون 6 و 6 پلاس در سایزهای بزرگتر 4.7 و 5.5 اینچی تحولی دیگر ایجاد کرد. 

 

سری های بعدی آیفون 7 بود که در سال 2016 معرفی شد که ضد آب بود. قبل از آن  در رقابت با گوشی های پرچم دار اندروید نقطه ضعف ضد آب نبودن را داشتند .  آیفون 8 و 8 پلاس تفاوت چندانی با آیفون 7 نداشتند ولی عملکرد پردازشی این محصول بسیار قوی بود و مصرف انرژی آن بهینه شده بود. گوشی اپل در این مرحله از شارژر بی سیم نیز پشتیبانی می کرد. 

 

  • مدیر سایت

ایفون

گوشی اپل

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی