ضمیمه

نوشته هایی در حاشیه دیگر نوشته ها

نوشته هایی در حاشیه دیگر نوشته ها

طبقه بندی موضوعی

گوشی a21s

گوشی  a21s یکی از گوشی های میان رده سامسونگ  سری a  است که در سال 2020 وارد بازار شد. این گوشی در عین حال که امکانات و عملکرد خوبی دارد ، قیمت مناسبی نیز دارد . به طور کلی گوشی های سری a  سامسونگ با اینکه کیفیت و امکانات گوشی های پرچم دار را ندارند ولی با توجه به اقتصادی بودن و امکانات خود جای خود را در بازار جهانی پیدا کرده اند. گوشی  a21s یکی از گوشی های محبوب این سری سامسونگ است .

 

گوشی a21s

 

فریم گوشی a21s از جنس پلاستیک ساده است که با روکشی از جنس گرادیان پوشش داده شده است . شفافیت و ظاهر زیبای این گوشی به دلیل همین روگش جنس گرادیان آن است .این گوشی در چهار رنگ مشکی ، سفید ، ابی و قرمز تولید شده است . صفحه نمایش اینگوشی 6.5 اینچی است . ابعاد این گوشی 163.7*75.3*8.9 میلی متر می باشد. صفحه نمایش این گوشی دارای رزولوشن 720 پیکسل در 1600 پیکسل است و تراکم پیکسلی 270  است .مقدار روشنایی این گوشی 510 نیت می باشد و نور و کیفیت تصویر قابل قبولی با توجه به قیمت دارد. این گوشی با اندروید 10 وارد بازار شده است و رابط کاربری آن one ui 2.0  است و قابلیت شخصی سازی دارد. پردازنده این گوشی اگزینوس 850 است . 

 

دوربین گوشی a21s

 

دوربین این گوشی یک چهار گانه با لنز اصلی 48 مگاپیکسلی است ، لنز های دیگر 8 و 2 مگاپیکسل است و یک دوربین 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق دارد. کیفیت فیلم برداری دوربین های این گوشی مانند دیگر گوشی های سری a ،  هزارو هشتاد با نرخ 30 فریم بر ثانیه است. دوربین سلفی این گوشی 13 مگاپیکسل است . 

باتری گوشی a21s  دارای ظرفیت 5000 میلی آمپر بر ساعت است و این گوشی از شارژر سریع 15 واتی پشتیبانی می کند. با استفاده از این گوشی شما نگران تمام شدن باتری در طول روز را نخواهید داشت . 

  • مدیر سایت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی