ضمیمه

نوشته هایی در حاشیه دیگر نوشته ها

نوشته هایی در حاشیه دیگر نوشته ها

طبقه بندی موضوعی

مشخصات گوشی a50

گوشی a50 یکی از گوشی های نسل جدید سری a سامسونگ است که در سال 2019 وارد بازار شد. گوشی های سری a  سامسونگ از a10  تا a80 همگی دارای صفحه نمایش بزرگ و باتری های قوی و حافظه قابل قبول هستند و در عین حال قیمت مناسبی دارند تا در بازار رقابتی گوشی های اقتصادی که قعالیت شرکت های چین و کره در این زمینه زیاد است ، حرفی برا گفتن داشته باشند. در این مقاله به بررسی مشخصات گوشی a50 می پردازیم .

مشخصات گوشی a50

 

 

جنس قاب این گوشی 3D glasstic است که ترکیبی از شیشه و پلاستیک است که در پشت گوشی نور را به شکل رنگین کمان بازتاب می کند. وزن این گوشی 166 گرم است و در طراحی این گوشی بیرون زدگی دوربینها بسیار کم است که باعث زیبایی گوشی می شود. به دلیل استفاده از پلاستیک در قاب آن ، بهتر است برای محافظت بیشتر از قاب خارجی استفاده کرد. هنگامی که به گوشی نگاه می کنید در اطراف صفحه نمایش قاب دیدده نمی شود و فقط در قسمت پایین می توان قاب را مشاهده کرد. حسکر اثر انگشت زیر نمایشگر است البته حسکرهای استفاده شده در این مدلها نسبت به حس گر های خازنی دقت کمتری دارند و انگشت باید به شکل درستی بر روی حسگر قرار گیرد. 

این گوشی ضد آب نیست که این موضوع در بین مشخصات گوشی a50 ، نقطه ضعف به حساب می آید . در لبه پایینی گوشی ، خروجی اسپیکر ، ورودی یو اس بی سی و جک 3و5 میلی متری صدا قرار دارد. 

صفحه نمایش گوشی a50 ، 6.4 اینچ با پنل سوپر آمولد است. رزولوشن صفحه نمایش 2340 در 1080 پیکسل یعنی FHD+ است . به طور کلی نمایشگر این گوشی یکی از نقاط قوت آن است . در  حالت تنظیم خودکار نور نمایشگر 640 و 820 نیت است و در حالت تنظیم دستی میتوان در 547 و 660 نیت عملکرد خوبی را مشاهده کرد. این گوشی با اندروید پای و رابط کاربری One UI وارد بازار شد . 

 

مشخصات  دوربین گوشی a50

 

دوربین این گوشی یک مجموعه سه تایی است که لنز اصلی آن 25 مگاپیکسلی است ، لنز اولتراواید 8 مگاپیکسلی و یک لنز تشخیص عمق 5 مگاپیکسلی دارد. در کنار مجموعه لنز ها یک فلش ال ای دی وجود دارد . به طور کلی کیفیت تصاویر گرفته شده با دوربین این گوشی خیلی خوب نیست ولی اگر در حالت HDR باشد کیفیت تصاویر بهتر می شود. دوربین سافی این گوشی 25 مگاپیکسلی است و تصاویر گرفته شده با آن کیفیت خوبی دارد. 

پردازنده این گوشی اکسینوس 9610 است که اولین بار در این گوشی به کار گرفته شده است. این گوشی را می توان با رم 4 و حافظه 64 و رم 6 و حافظه 128 تهیه نمود. گوشی a50 دارای باتری 4000 میلی آمپر بر ساعتی است و حدود 2 ساعت برای شارژ آن زمان لازم است . 

  • مدیر سایت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی