ضمیمه

نوشته هایی در حاشیه دیگر نوشته ها

نوشته هایی در حاشیه دیگر نوشته ها

طبقه بندی موضوعی

بررسی گوشی galaxy s10 lite

سامسونگ در سالهای جدید تلاش کرده است علاوه بر گوشی های رده بالا و پرچم دار ، گوشی های میان رده و با امکانات معمولی تر نیست تولید کند که ارزان تر باشندو این گونه بخش بزرگتری از بازار را در اختیار خواهد داشت . گوشی  galaxy s10 lite یکی  به گوشی گلکسی s10e  نزدیک  است اما با ارزان تر از آن است . گوشی  galaxy s10 lite در سال 2020 معرفی شد و به بازار آمد ، در ادامه می خواهیم به بررسی گوشی  galaxy s10 lite بپردازیم . 

بررسی گوشی galaxy s10 lite

 

طراحی این گوشی با دیگر گوشی های سری گلکسی اس 10 متفاوت است . جنس بدنه ترکیبی از شیشه و پلاستیک است و فریم کناری از جنس آلومینیوم است . حاشیه ی صفحه نمایش کم است ولی در لبه پایینی اندکی لبه وجود دارد. سیم کارت در لبه سمت چپ قرار دارد . صفحه نمایش این گوشی بزرگ است و 6.7 اینچی است. گوشی S10 lite، یک پنل OLED به نام Super AMOLED Plus دارد. رزولوشن صفحه نمایش 1080 در 2400 است . نور صفحه نمایش در حالت عادی 400 میت و به صورت تنظیم دستی به 705 نیت نیز می رسد . 

دوربین این گوشی دارای سه لنز است ، لنز اصلی آن 48 مگا پیکسل است و از تکنولوژی سوپر استیدی پشتیبانی می کند. لنز دوم ، لنز اولترا واید 12 مگاپیکسلی است و لنز مکرو 5 مگاپیکسل است . دوربین سافی ، یک لنز 32 مگاپیکسلی است . کیفیت تصاویر با دوربین بسیار خوب است و دارای جزئیات و رنگ دقیق است .نکته قابل توجه این است که دوربین این گوشی در شب نیز عکسهای خوب می گیرد .به طور کلی تنظیم کردن در حالت HDR تاثیر خوبی در کیفیت عکس ها می گذارد .

 

بررسی دوربین  گوشی galaxy s10 lite.jpg

 

همان طور که توجه داشتید این دوربین سنسور تشخیص عمق ندارد ، با این وجود تصاویر پرتره خوبی می توان با آن ثبت کرد. دوربین سلفی این گوشی نیز کیفیت خوبی داردو عکس های با کیفیتی می گیرد. این  گوشی می تواند ویدئو های 4k  با نرخ 60 فریم ثبت کند. کیفیت فیلمهای لنز اصلی بالاست و دقت رنگ بسیار خوبی نیز دارد. کیفیت فیلم های ثبت شده توسط دوربین این گوشی از نقاط قدرت اش به حساب می آید. 

این گوشی با سیستم عامل اندروید 10 و رابط کاربری One UI 2 به بازار عرضه شد و در این گوشی یکی از سریع ترین پردازنده های گوشی موبایل یعنی اسنپدراگون 855 استفاده شده است . این گوشی را در دو مدل با رم 6 یا 8 و حافظه 128 می توان خریداری کرد. باتری گوشی galaxy s10 lite دارای ظرفیت 4500 میلی آمپر ساعت است و شارژر همراه آن یک شارژر سریع 25 واتی است که در نزدیک یک ساعت می تواند باتری را کاملا پر کند. 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی