ضمیمه

نوشته هایی در حاشیه دیگر نوشته ها

نوشته هایی در حاشیه دیگر نوشته ها

طبقه بندی موضوعی

مشخصات a72

گوشی a72 ، یکی از گوشی های سری a سامسونگ است که در ساال 2021 معرفی شد. کمپانی سامسونگ در سال 2021 تغییراتی در طراحی سری گلکسی a  ایجاد کرد ، رنگهای پاستیلی استفاده شده در قاب ها ، جنس فریم و قاب گوشی های سری a  از پلاستیک است اما از زیبایی ظاهری آن کم نکرده است. این گوشی در رنگهای مات آبی ، سفید ، مشکی و بنفش وارد بازار شد . در ادامه مشخصات a72 بررسی می کنیم . 

 

مشخصات a72

 

ابعاد این گوشی 165*77.4* 8.4  است و وزن آن 203 گرم است ، با توجه به اینها جز گوشی های بزرگ و سنگین است . نمایشگر این گوشی هم بزرگ است و 6.7 اینچ است. قاب از جنس پلی کربنات است که تا حدود زیادی جای لک انگشت روی ان نمی ماند و ظاهر ماتی دارد. حسگر اثر انگشت این گوشی ، اپتیکال است که سرعت و دقت بالایی دارد. 

گوشی a72 دارای نمایشگر سوپر امولد است و وضوع FHD+  و تراکم پیکسلی 393 پیکسل در اینچ دارد. نور حداکثر این گوشی 800 نیت است و به راحتی می توان در محیطهای پر نور از آن استفاده کرد. گوشی a72 در مقابل آب و گردو غبار مقاوم است و بر روی نمایشگر از لایه ای گوریلاگلش 3 استفاده شده است که تا حدودی آن را در مقابل خش و ضربه مقاوم می کند. 

 

دوربین a72

 

دوربین اصلی این گوشی یک لنز 64 مگاپیکسلی است و دوربین دوم 12 مگا پیکسل است و دوربین سوم یک ماروی 5 مگاپیکسلی است .در این گوشی به جای استفاده از سنسور تشخیص عمق که در گوشی های میان رده سامسونگ تا نسلهای قبلی مرسوم بود از دوربین تله فوتو استفاده شده است که 8 مگاپیکسلی است و دارای تاونایی زوم تا سه برابری اپتیکال است. در تصویر برداری با این گوشی هیچ گونه افت کیفیتی نخواهید داشت . تصاویر ثبت شده در روز با گوشی a72 بسیار عالی است .تصاویر در شب هم دارای کیفیت قابل قبول هستند ولی باز هم کمی از جزئیات از دست می رود. 

پردازنده این گوشی اسنپدراگون 720G  است . این گوشی را می توان با رم 8 یا 6 گیگابایت و حافظه 128 یا 256 گیگابایت در بازار تهیه کرد .گوشی a72 دارای یک باتری 5000 میلی آمپری است و شارژر سریع 25 واتی دارد. باتری آن در یک ساعت و نیم به طور کامل شارژ می شود . 

 

 

 

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی