ضمیمه

نوشته هایی در حاشیه دیگر نوشته ها

نوشته هایی در حاشیه دیگر نوشته ها

طبقه بندی موضوعی

لامپ هالوژن سوزنی

هالوژن سوزنی لامپ هالوژن سوزنی یکی از محبوب ترین محصولات در دسته لامپ های هالوژن است .لامپ هالوژن از انواع جدید لامپ است که درون آن رشته های تنگستن و یک گاز بی اثر به همراه مقداری از عنصرهای گروه هالوژن مانند ید یا برم وجود دارد.حباب ییرونی لامپ هالوژن معمولا از جنس کوارتز است . لامپ هالوژن سوزنی بسیار کوچک است و نور خوبی دارد . 

 

تولید کنندگان چراغها و لوسترها با تولید لامپ هالوژن سوزنی محصولات خود را ظریف تر و زیبا تر طراحی کردند . اسرام یکی از برندهای شناخته شده در صنعت نور و لامپ است که این محصول را نیز تولید می کند . شما در بازار لامپ با انواع مدلهای بی کیفیت رو برو هستید و اعتماد به یک برند اشنا و شناخته شده می تواند شما را از هزینه های طولانی مدت خرید یک لامپ بی کیفیت رها سازد . 

لامپ هالوژن سوزنی اسرام 230 لومن بازده نوری دارد و 2000 ساعت طول عمر دارد ، پایه این لامپ از نوع G4 است . نکته مثبت این لامپ قابلیت دیمر شدن است و به راحتی می توان نور آن را تنظیم کرد. 

لامپ های هالوژن مشابه لامپ های رشته ای هستند با این تفاوت که درون لامپ گاز هالوژن است و معمولا حباب آن از جنس کوارتز است . در هنگام نصب این لامپ پیشنهاد می شود که از دست استفاده نکرد زیرا اندکی چربی بر روی ان موجب شکسته شدن می شود و کوارتز استفاده شده بسیار حساس است . علاوه بر آن لمس لامپ هالوژن از جنس کوارتز می تواند موجب سوختگی شود. پس بهتر است با دستکش ایت لامپ را نصب کنید و یا تعویض کنید. 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی