ضمیمه

نوشته هایی در حاشیه دیگر نوشته ها

نوشته هایی در حاشیه دیگر نوشته ها

طبقه بندی موضوعی

پروژکتور ال ای دی

یکی از انواع چراغ ها پروژکتور ال ای دی است ، با استفاده از انواع ال ای دی ها پروژکتور ال ای دی را تولید می کنند و نور پروژکتور به ال ای دی استفاده شده در آن مرتبط است ، ال ای دی های لوسترس برای چراغ پروزکتور بهتر هستند و روشنایی خوبی دارند . انواع دیگر مانند ال ای دی های اس ام دی کیفیت نور کمتری دارند اما نحوه دفع گرمای بهتری دارند . از پروژکتورهای ال ای دی به طور کلی برای روشنایی محیطهای باز استفاده می شود. 

 

پروژکتور در واقع چراغی با زاویه دید گسترده است که برای نورپردازی و روشنایی فضای بزرگ استفاده می شود . پروژکتورهای ال ای دی دارای قدرت و روشنایی زیادی هستند . پروژکتورهای ال ای دی دارای شکلها و اندازه های مختلفی است که می توان آنها را متناسب با نیازهای خود انتخاب کنیم . 

پروژکتورهای مختلف بسیار گران قیمت هستند ولی پروژکتور ال ای دی در مقایسه قیمت بسیار مناسبی دارد. میزان نوری که ایجاد می کنند بسیار زیاد است و مصرف انرژی پایینی دارد . طول عمر ال ای دی بسیار زیاد است که این موضوع موجب کاهش هزینه های تعویض و تعمیر می شود. علاوه بر آنها ظاهر ساده ای دارد و استفاده از آن نیز بسیار ساده است . پروژکتورهای ال ای دی در فضاهای بزرگ مانند فروشگاهها ، مراکز خرید، استادیوم ها و ... استفاده می شود. 

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی