ضمیمه

نوشته هایی در حاشیه دیگر نوشته ها

نوشته هایی در حاشیه دیگر نوشته ها

طبقه بندی موضوعی

چراغ دفنی چیست ؟

چراغ دفنی چراغ دفنی، از چراغ هایی است که در محیط باز استفاده می شود و برای نروپردازی فضاهای بیرونی استفاده می شود. چراغ هایی که برای محیط های بیرون ساخته می شوند باید دارای استاندارد مشخصی باشند و برند تولید کننده اطلاعاتی در مورد میزان مقاومت در مقابل عوامل بیرونی را به ما بدهد. در خرید چراغ دفنی باید توجه کنید که از شرکت های استاندارد خرید کنید تا بتوانید به اطلاعات داده شده در مورد محصول اعتماد کنید.

 

برای نصب این چراغها بهتر است زمین نرم باشد ، نیاز به ایجاد سوراغ هایی با عمق  12 اینچی بیشتر از خود چراغ دفنی ایجاد کرد .بتن ، خاک و چمن رایج ترین انواع فضاهایی است که در انها لامپ دفنی کاربرد دارد . اما موارد مختلف دیگری نیز هستند به عنوان مثال در بعضی از دیوارهای اجری برای نما استفاده می شود. 

چراغ های دفنی در کیفیت های مختلف تولید می شوند . قطعات چراغ دفتی عبارتند از : ال ای دی ، درایور راه انداز ، بدنه و برد الکترونیکی . دقت داشته باشید که چراغ دفنی در فصلهای محتلف اختباج به مراقبت دارد وباید گاهی آن را باز کرد تا چیزهایی که روی سطح آن است را پاک کنید. 

  • مدیر سایت

چراغ

چراغ دفنی

نظرات  (۱)

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

هم میهن ارجمند! درود فراوان!

 با هدف توانمند سازی فرهنگ ملی و پاسداری از یکپارچگی ایران کهن

"وب بر شاخسار سخن "

هر ماه دو یادداشت ملی میهنی را به هموطنان عزیز پیشکش می کند.

خواهشمنداست ضمن مطالعه، آن را به ده نفر از هم میهنان ارسال نمایید.

 

آدرس ها:

 

http://payam-ghanoun.ir/

http://payam-chanoun.blogfa.com/

 

[گل]

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی