ضمیمه

نوشته هایی در حاشیه دیگر نوشته ها

نوشته هایی در حاشیه دیگر نوشته ها

طبقه بندی موضوعی

مهتابی ضد انفجار

مهتابی ضد انفجار از گروه لامپ های فلورسنت است که در محیطهای پر خطر در زمینه نشت گاز مانند پالایشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد . هدف از تولید مهتابی ضد انفجار ایجاد روشنایی برای محیطهای پر خطر و در عین حال جلوگیری از آتش سوزی و انفجار است به همبن دلیل باید ویژگی های خاصی داشته باشند ، به عنوان مثال مواد اولیه ای که برای تولید این مهتابی ها استفاده می شود با دقت انتخاب می شود و کیفیت بالایی دارد. 

مهتابی ضد انفجار از موادی ساخته شده اند که در محیطهای صنعتی، خورندگی کمی داشته باشند ، همه ی بخش های لامپ حتی نوارهای اب بندی وگلندها نیز باید در مقابل خورندگی مقاوم باشند و در برابر مواد اسیدی و نفوذ گازهایی مانند استیلن مقاومت کنند. علاوه بر در محیط های صنعتی دما موضوع مهمی است ، مهتابی ضد انفجار به گونه ساخته می شوند که دما در هیچ بخشی به اندازه ای که موجب شعله ور شدن گازهای محیط شود نیست. 

مهتابی ضد انفجار

لامپ های ضد انفجار با مواد اولیه قوی تر ساخته می شوند بنابراین این لامپ ها خیلی دیر نیاز به تمیر یا تعویض پیدا می کنند در نتیجه هزینه های نگه داری لامپ کاهش پیدا می کند . در این لامپ ها به دلبل اینکه در فضای پر خطر هستند اندگی قابلیت تحرک دارند تا در برابر لرزش مقاوم باشند. علاوه بر آن همان طور که در مورد اهمیت دما در محیطهای مورد استفاده گفته شد در این لامپ ها گرمای کمتری ساطع می شود. علاوه بر آن مصرف انرژی کمتری دارند و نزدیک به 90 درضد انرژی کمتری مصرف می کنند. 

 

 

 

 

 

  • مدیر سایت

مهتابی

مهتابی ضد انفجار

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی