ضمیمه

نوشته هایی در حاشیه دیگر نوشته ها

نوشته هایی در حاشیه دیگر نوشته ها

طبقه بندی موضوعی

نردبان کابل

ننردبان کابل ردبان کابل، ابزاریست برای مدیریت سیم کشی کابل ها که در پروژه های عمرانی صنعتی استفاده می شود . نردبان کابل دارای دو ریل جانبی است که توسط رینگ هایی به هم متصل شده اند ، این ابزار در دو جهت افقی و عمودی استفاده می شود ولی در مسیر های عمودی کاربرد بیشتری دارد. نردبان کابل از پی وی سی و یا انواع فلزها ساخته می شوند. 

با استفاده از نردبان کابل میتوان از کابلهای با ضخامت و طول زیاد نگه داری کرد ، این نوع کابل ها در گذشت زمان می توانند دچار خورندگی شوند و استفاده از سینی کابل می تواند موجب محافظت بیشتر از آن شود. ما با استفاده از نردبان کابل کابلها را مدیریت می کنیم و به کابل کشی نظم می بخشیم . در صورتی که مشکلی برای یک کابل ایجاد شود در صورتی که کابل ها نظم و ترتیب نداشته باشند ، عیب یابی کار دشواری است اما با استفاده از نردبان کابل مراحل یافتن مشکل اسان تر است. 

نردبان کابل با مواد اولیه مختلفی ساخته می شوند . اولین مدل ، پی وی سی است. از این نوع نردبان ها بیشتر در مناطق با رطوبت بالا و خورندگی زیاد استفاده می شوند . مدل فلزی دارای انواع مختلفی است : 

نردبان گالوانیزه فابریک که در آن سطح کاروانیزه در حدود 40 تا 60 میکرون است و ورقهای آهن به روش اندوکاتدی دارای پوشش گالوانیزه می شوند . در این مدل از پیچ و مهرهو یا پرچ  برای اتصال ریگها و ریلها استفاده می شود. نردبان گالوانیزه گرم از ورقهای روغنی وسیاه ساخته می شوند که در انتهای ساخت در وانهای روی و قلع مذاب وارد شده و تا 600 درجه حرارت می بیند و مواد مذاب تا حدودی روی سطح نفوذ کرده است . این نوع نردبان کابل نیز برای محیط های مرطوب و با خورندگی بالا می توان استفاده کرد. 

مدل استیل اکثرا از ورقهای استیل با گرید 304L و 316L ساخته می شود ، به دلیل گران بودن ورقهای استیل این جنس نردبان کابل بسیار گران است . مدل آخر مدل الومینیوم است که با ورقهای الومینیوم گرید 1000 ساخته می شوند ، این نوع نردبان کابل وزن کمی دارد و خورندگی و رطوبت یسیار کم روی آن اثر می کند. 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی