ضمیمه

نوشته هایی در حاشیه دیگر نوشته ها

نوشته هایی در حاشیه دیگر نوشته ها

طبقه بندی موضوعی

خرید سیم ارت

سیم زمین یا همان سیم ارت که امروزه بسیار از آن استفاده میکنند. این سیم به نام سیم الکتریکی نیز معروف است آن را در زیر زمین قرار میدهند .خرید سیم ارت از مشکلات امروز سازندگان میباشد

خرید سیم ارت 

خرید سیم ارت به چه منظور انجام میشود ؟ 

هدف خرید سیم ارت کاهش خطر می باشد بنابراین بارهای الکتریکی را از محلی به محل ایمنی انتقال میدهد. زمین همیشه دارای بار منفی میباشد و با قدم زدن بار مثبت را به آن انتقال می دهیم . این سیم ها بارهای مثبت را هدایت می کنند و ب زمین می رساند. با این روش بدون آتش سوزی و برق گرفتگی ،بارها را کنترل میکند.

سیستم محافظتی برای وجود بار الکتریکی های موجود از سیستم ارت استفاده میشود و خرید سیم ارت در خانه ها نیز به همین منظور انجام میشود  که ایمنی را تامین میکند و وظیفه ی آن این است که بارهای اضافی را به زمین برمی گردانند . این بارهای غیر عادی ممکن است با روشن کردن هر وسیله برقی اتفاق بیفتد. اگر با روشن کردن وسیله برقی نور چراغ های خانه کمتر شده به دلیل کاهش برق جزئی است که رخ داده است.

خطرناک ترین اتفاق عبور این جریان از بدن انسان میباشد. به دلیل اینکه بدن انسان رسانای خوبی میباشد حامل این جریان به زمین میتواند باشد اگر این برق،فشار زیادی داشته باشد. این خطر گاهی باعث آسیب رساندن به دستگاه های عصبی و حتی موجب مرگ نیز میشود. ولی تنها با خرید سیم ارت از بین حوادث گفته شده میتواند جلوگیری کرد و بار های اضافه را به زمین برگرداند.

انواع سیم ارت

این سیم در تمام دستگاه های الکترونیکی وجود دارد و فرقی نمیکند این دستگاه برق یا کوچک باشد. بعضی مواقع برایتان پیش آمده دستتان را روی دستگاه برقی که روشن است قرار داده اید و لرزشی حس کرده اید.

این لرزش کمی شبیه برق گرفتگی بسیار کم و خفیف میباشد. نگران نباشید این میزان برای بدن خطری وجود ندارد.

مدار داخلی دستگاه های الکتریکی برای تخلیه شدن بارهای اضافی از سیم ارت استفاده میکند که این سیم به زمین متصل میباشد. وقتی دستگاهی مانند لباسشویی را روی زمین قرار میدهیم با استفاده از آن سیم بارهای اضافی را به زمین منتقل میکند.

و به طور کلی وجود این سیم در وسایل برقی ضروری میباشد . وجود این بارهای اضافی در دستگاه ها باعث آسیب رساندن به دستگاه میشود یا حتی با لمس دستگاه دچار برق گرفتگی میشود.

سیم ارت چیست؟

دلیل اصلی خرید سیم ارت  ایمنی میباشد که از آن برای عملیات زمینی در شبکه توزیع برق استفاده میکنند. در سیم کشی ها برای اتصال این سیم به زمین از آن استفاده میکنند. اگر در سیستم الکتریکی خطایی اتفاق بیفتد سیم ارت به توقف الکتریسیته کمک میکند تا جلوگیری از عواقب سنگین داشته باشد. این سیم از سیم های فولادی کربنی رشته ای ساخته شده است این سیم ها باید صاف و یکدست و هیچ گونه خطایی نیز در آن وجود نداشته باشد.خرید سیم ارت با توجه نیاز های هر فرد تولید میشود.

اتصال سیم ارت

اتصال قطعات فلزی به وسیله ی یک سیم رسانای ضخیم به زمین اتصال پیدا کرده است که هدف آن ایمن کردن میباشد.که میتوان برای به حداقل رساندن خطر آن را به زمین اتصال داد. هدف اصلی خرید سیم ارت حداقل کردن حوادث ناگوار مانند آتش سوزی ، برق گرفتگی و شوک الکتریکی به دلیل شدت برق میباشد.

در بعضی موارد خاص به دلیل خرابی نصب برق یا خرابی کابل در قسمت های فلزی شارژ جمع میشود و اگر فرد با آن تماس پیدا کند.دچار شک الکتریکی و گاهی مرگ خواهد شد.دلایل خرید سیم ارت حفاظت از انسان و حیوان و امنیت لوازم برقی و جلوگیری از هر گونه خطا و محافظت از سیم برق و ساختمان ها از رعد و برق میباشد.با توجه به این که تقاضای مصرف کنندگان زیاد است. تولید کنندگان سعی میکنند با ساخت و ساز اعتماد مشتریان را نگه دارند.

 

  • مدیر سایت

سیم ارت

سیم و کابل

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی