ضمیمه

نوشته هایی در حاشیه دیگر نوشته ها

نوشته هایی در حاشیه دیگر نوشته ها

طبقه بندی موضوعی

اساتید می گویند ، "کورونافوبیا" در کانادا رواج دارد

تورنتو - براساس گفته های دو استاد که اکنون نسبت به "بیماری کرونوفوبیا" هشدار داده اند ، درک متوهمانه از خطرات COVID-19 می تواند باعث تحریک زنوفوبی و تأثیر بر سلامت روانی کانادایی ها شود.

در یک سرمقاله جدید در مجله علمی اختلالات اضطرابی ، استاد روانشناسی دانشگاه رجینا ، گوردون جی جی. اسموندسون و استاد روانپزشکی دانشگاه بریتیش کلمبیا استیون تیلور می نویسند که آنها نگران ترس مردم از ویروس کرونا هستند. ترس از این ویروس تأثیر روانشناختی قابل توجهی بر روی مردم خواهد داشت.

 

در صورتی که به ادامه تحصیل در رشته روانشناسی علاقه مندید ، پیشنهاد می شود مطلب " تحصیل روانشناسی در کانادا " را مطالعه کنید. 

 

آنها به نظرسنجی افکار عمومی از اوایل فوریه توسط Angus Reid اشاره کردند که نشان داد ، از حدود 1.300 کانادایی که در نظرسنجی شرکت کرده اند، یک سوم شرکت کننده ها نگران آلوده شدن بوده اند.

دوازده درصد گفتند که آنها شروع به عدم استفاده از فضاهای عمومی کرده اند ، و 33 درصد گفتند که آنها اطمینان ندارند که در صورت انتشار ویروس در سراسر کانادا ، خدمات درمانی استان آنها از آنها محافظت می کند.

در عناوین خبری از این ویروس با نام "ویروس بالقوه کشنده" یاد شده، قبل از اینکه این ویروس نام رسمی داشته باشد. این ویروس به دلیل عدم اطمینان در مورد شیوع بیماری و همچنین تشدید سریع در موارد تایید شده ، توجه عمومی را به خود جلب کرده است.

در روز جمعه ، بیش از 76000 نفر در جهان به این ویروس مبتلا شده اند که اکثریت قریب به اتفاق این موارد در چین رخ داده است و شیوع آن نیز از چین آغاز شده است. و بیش از 2100 نفر در اثر این ویروس جان باخته اند.

اگرچه گزارش از شیوع بیماری بسیار مهم است ، اما اساتید می گویند که عدم توانایی فرار از بحث درباره COVID-19 ممکن است بر رفتار و تصمیمات کانادایی ها تا حدی تأثیر داشته باشد که متناسب با ریسکی نباشد که از خود بیماری با آن روبرو هستند.

9 مورد تایید شده از ویروس در کانادا وجود داشته است. از آن زمان سه نفر از انتاریو رسماً در بیمارستان بهبود یافتند، از جمله اولین شخصی که در کانادا تست آزمایشش مثبت بوده است.

با این وجود ، ماسک های جراحی در بسیاری از فروشگاه ها در سراسر کانادا فروخته شده است و بیش از 40 درصد از کانادایی ها در نظرسنجی Angus Reid اظهار داشتند که آنها آگاهانه مرتباً دست های خود را می شویند.

سؤال مهم این است که آیا سیستم های بهداشت و درمان در سراسر جهان آماده مقابله با افزایش بیماران نگران هستند؟ بیماران نگران به این معناست که ، افرادی که احساسات بدنی خود را به عنوان نشانه ای از عفونت احتمالی با ویروس کرونا سوء تفسیر می کنند ، به اورژانس مراجعه می کنند.

درک روانی اجتماعی وابسته به موضوع ویروس کرونا، مانند ترس بیش از حد از دیگر موضوعات انسانی و اجتماعی و یافتن راههای مبتنی بر شواهد و واقعیت ها برای پرداختن به این بیماری و اثرات جانبی آن بسیار حیاتی است.

  • مدیر سایت

اخبار کانادا

کانادا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی